Microsoft

Mü?teri ve ?? Ortaklar? ?li?kileri Vizyonumuz
* Mü?teri ve ?? Ortaklar?m?za de?er katacak deneyimler ya?atmak; gerçek potansiyellerini ortaya ç?karmalar?n? mümkün k?lmak
* Hizmet verdi?imi tüm Mü?teri ve ?? Ortaklar?m?z? en yüksek düzeyde memnuniyetlerini sa?lamak

Mü?teri ve ?? Ortaklar? ?li?kileri Misyonumuz
Mü?teri ve ?? Ortaklar? ?li?ki Yönetimi (Customer and Partner Experience - CPE); ürün ve hizmetlerimizle, dinleme ve ihtiyaçlara yan?t verme yöntemlerimizle, ve Microsoft ile i? yapmay? kolayla?t?ran yakla??mlar?m?zla, mü?teri ve i? ortaklar?m?z?n memnuniyetini sürekli olarak en yüksek düzeyde tutmay? amaçlamaktad?r.

CPE Stratejisi, mü?teri ve i? ortaklar?m?z?n memnuniyetini art?rmak ve süreç iyile?melerinin gerçekle?mesini sa?lamak amac?yla bir "dinleme" ve "sorumluluk" kültürü olu?turmay? içermektedir; bu yüzden bu alanda daima kat edilecek yolun oldu?una inanmaktay?z. Mü?teri odakl? yakla??mlar, ?irket çap?ndaki günlük i? süreçlerine ve ölçümleme yöntemlerine entegre edilmelidir; böylece mü?terilerimizin ya?ad??? uçtan uca deneyimi, gelen di?er tüm geri bildirimlerle birlikte etkin bir ?ekilde harmanlayabilir, geli?me kat edilmesi gereken alanlar? belirleyebilir ve bu alanlardaki projeleri hayata geçirebiliriz. Microsoft'un mü?teri ve i? ortaklar?na etkili deneyimler ya?atmas?nda ortaya ç?kan s?k?nt?lar ana hatlar?yla a?a??daki gibidir:

Ürün güvenilirli?i, güvenlik, yükseltmeler ve uyumluluk konular?nda ya?anan s?k?nt?lar
Dinleme ve yan?t verme becerimiz
Microsoft ile i? yapma zorlu?u ve yeterli seviyede destek alma
Mü?teri güveni etraf?nda toplanan zay?f alg?lar (özellikle ihtiyaçlar?na önem vermemiz hususunda)

CPE stratejimizi Mü?teri ve ?? Ortaklar?m?zdan gelen geri bildirimler ile uyumlu hale getirmek, mü?teri ve i? ortaklar?m?za mükemmel deneyimler ya?atabilmemizde kritik öneme sahiptir. Mü?teri ve i? ortaklar?m?z?n ihtiyaçlar?n? dinlemeli, anlamal? ve bu ihtiyaçlara yan?t olacak çözümler geli?tirmeli, etkili de?er önermeleri sunmal?, güvene dayal? ili?kilerimizi güçlendirmeliyiz.

Daha fazla mü?teri ve i? orta?? odakl? bir ?irket olma yolundaki yolculu?umuza devam ederek, sadece kaliteli ve yenilikçi ürünler sunmayla kalmamal?; ayn? zamanda daha basit, daha anlaml? ve daha tutarl? uçtan uca deneyimler yaratmal?y?z. Güven duygusunun, ?irket olarak dinleme ve yan?t verebilme becerimizin, birlikte i? yapma kolayl???m?z?n ve ürün kalitesiyle ürün de?erinin yaratt??? tekrarlanan olumlu deneyimlerin bir sonucu olarak kazan?laca??na inanmaktay?z.